Vem kan inte må bra nu?

Fyfan vilket sommarväder.. tillo med nu kvart i elva är det 15 grader ute.. galet! Jag har haft den mest underbara dagen idag.. de börja med mjukglass i hamnen.. sen gick ja hem och sola på balkongen o käka lite lunch.. Sen drog de vidare till stan där vi satte oss vid vattnet och ba softa!!! ååååh!! mitt liv alltså!! skulle kunna göra de varje dag! Sen drog vi och käka på restaurang och när vi skulle hem så gick vi förbi en perimär och krylla av kändisar!!! o alla som känner mig vet hur kändiskåt jag är!! hahaha!!! GALET!!! måste dock säga att paradisehotel Cimon är grymt mycket hetare i verkligheten!! MUMS!! hihi!!

Sen en sak till ni som vet om vad som hände på kryssningen ja o sandra var på!? Jag träffa han idaaaaaaaaaag!!! aaaahahahaha INTE NÅDIGT PINSAMT! me de gick la skiiit bra =D so happy!! hihi!!
Sen resten av kvällen har vi bara softat ute!!

Nu blire en låång dusch sen sängen.. denna dag har varit föööör mycket.. hahaha

PEACE mina kräk!!

Micka


Kommentarer
Postat av: Jennie

va faaan! berätta!!!

2010-05-21 @ 17:22:47
URL: http://matarg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0