Värdelös man e.

Kom inte upp till skolan idag heller.. jag var för trött tror jag =P Nästa vecka blir det nya tag istället.. hihi..

Jag har bara lust att skriva av lite så nu gör jag det..

Din jävla horunge!! din fula lilla blatte!! Du borde seriöst läggas in!! du är sjuk i huvet och gör du sådär igen mot han så dödar jag dig.. seriöst dödar dig!! första gången va redan för mycket men andra!! ojojoj!!!!!!!!!!!!
Jag kommer fråga din bror seriöst vartfan du bor sen tänker ja plinga på din dörr o sparka huvet av dig.. en gång till säger ja bara!! äckel!!!

Idag blir det nog lugnt.. ska upp och hämta hunden hos mormor o morfar o promenera lite tänkte jag..sen blir det nog middag md baldawi och sen sängen =) Imorgon vill ja leka med Sandra =) det är allt jag vet..

oj vilket knäppt inlägg.. ja tror ja slutar här o uppdaterar senare =P



tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Elisa

hmmm, förklaring ? :P

2010-05-06 @ 17:21:10
Postat av: Micka

neeeheeru inte i bloggen.. du kan få höra nåndag =)

2010-05-06 @ 20:31:51
Postat av: Elisa

Aah det måste jag! :D

2010-05-07 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0