Sommarlov!

Det trodde ni aldrig jag skulle klara mig till va? men precis så ääär det.. Imorgon har jag sommarlov! iallafall i 2 veckor, sen börjar sommarkursen.. men det tar jag =) Dom har senaste dagarna har varit ett helvete ska ni veta.. inge kul att vara mig just nu.. promise you!! Men jag överlever nog detta med ska ni se.. hoppas jag iallafall. håller tummarna hahaha!

Va nyss ute och hade en reunion med Jennie.. va alltför längesen vi sågs.. de va trevligt att catcha upp lite =)
Imorgon är det den stoooora dagen! Klackarna på och in mot stan för att se SEX AND THE CITY 2!!! Jag och Angelica ska in och efteråt ska vi dra ut och dricka coctails hahaha =D jävla awesome!! Kommer bli jävla mys!!

Nu blire bingen..vill va fresig imorrn ;) hihi PUSSS mina fina!

Mini Micka Mini Angelica

 




abu dhabi, here we coooome =D


Kommentarer
Postat av: jennie

trevligt som saaataan!

2010-05-26 @ 23:37:51
URL: http://matarg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0