Nu var det ett tag sen..

Jag uppdaterade..

Sååå vad har hänt.. Helgen gick förbi smidigt. Jag höll mig i Nynäs. Fredagen var det godaste grillningen hemma hos Ninni.. Såå gott, jag käka så jag sprack. Seriöst.. Sandra va typ chockad över mitt stycke kött ja tröck ner.. hahaha
Sara och Johanna kom förbi o vi satt o drack o sedan drog vi vidare till Annas och sedan bedis.. Fyfan jag blev så läskigt full.. Jag fick grattis shottar utav bartendern o efter de sa det bara PANG!! Men kul hade jag..

I lördags låg ja döende till ungefär 7 på kvällen sedan slang några öl ner iallafall.. vi hade trevligt och jag skratta så ja fick träningsvärk i magen.. Söndagen spenderades i soffan med thaimat och mys =)

underbart va? Inte kan väll jag klaga =)

Idag var jag i skolan och det gick la bra =) Nu ska ja plugga som satan.. ligger lite efter.. =P

Tänkte bjuda på lite alkisbilder oxå=)

En Johanna och en Sandra


Uppträdde gjorde Ninni


Och jag hahahaha


De uppskattades utav Sara vill jag lova =P


Sandra tog en svängom med Militären


På Annas i fortfarande OK tillstånd


Och så gick det utför " jag ljuger såååå braaaaa"


Som sagt UTFÖR! hahaha


Det var allt för nu

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0