Några intensiva dagar.

Jag har ingen koll längre.. varken på dagar eller tiden. Jag bara festar o lever livet..  Men de kan ja lova kostar oxå=P både i plånboken och kroppen.. fyfan. Galet bakis idag, eller a galet bakis varje dag haha! Idag är det soool.. Helt underbart.. anntingen blir det grillning eller frejja, varför inte både och? vi får la se.. första ska ja göra en stor kanna med apelsinsaft.. gaaaah fyfan va gott!!

Lite update kanske?

neee juste eftersom ja inte har koll på dagarna så vet ja ju inte när ja gjorde vad.. helvete=P får bli lite bilder istället =)

ÅÅÅH nu kom mamma hem med calippocola till mig.. UNDERBART.. de är de som botar min bakfylla alltid!!!
guuu va glad ja bliiir!! nästan så de kommer en tår =P

öl picknick =)






lite vin pimpling








Här kommer de bästa bilderna.. SARA skaffar extrajobb! talang hade hon oxå!





ser ni inlevelsen? hahaha


teamwork


sara blev poppis!


Aaaw älskar de där bilderna.. riktigt kräkit


nu orkar ja inte mer.. vill äta min glass ifred

tack på förhand MICKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0