Lagom rolig fredag..

Tjing tjing.. =)

Igår var det as fint väder så jag Humam och Hayder drog ut på ringvägen med Evita och grilla.. Godmat!! fyfan vi åt så vi sprack och somna efteråt i solen.. vi spela kort, lyssna på musik och drack öl! Precis vid vattnet och ja frös inte en enda sekund! galet underbart!!!

Hem fort som tusan o svira om, bränd i fejjan va ja oxå.. härligt va =D Mötte upp Elisa och Sara som precis slutat.. tog en cider vid alkisbänken o softa.. sen vidare till frejja och drack ööl!! Meira va lika sugen hon. Kvällen gick och vi splittrades.. det slutade med KAOS! kaos kaos.. tror jag fick i mig 4 kanor öl och träffa josef fares? haahahahah aa jag vet fan inte va som hände.. Innan stängning blir jag medveten om att ja sitter och skrattar med dom värsta kräken i nynäs.. hahahaha.. Vidare på efterfest men de kan ja lova er att jag levde inte länge på den efterfesten.. slockan i soffan efter ja tagit av mig skorna.. Det värsta e att det var inte utav sömn utan utav förhögt alkoholintag!! fyfan Skämms MARIKA!! 



Peace Kräket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0