hahahaha naaaw!!

Varje gång jag kommer hem så går jag in på rummet för att klappa Sonny som ligger vettskrämd i min lilla garderob..Pga hunden såklart. Han förflyttar sig aldrig förens på natten då han kommer o vill gosas med mig. bara mig nu, eftersom hunden ligger hos mamma men iallafall =P
Ibland vaknar jag utav att han ligger på mitt ansikte.. o vill han bli klappad så lägger han tassen på min kind eller i örat.. vaknar ja inte då tar han ut klorna och det kan ja lova är inte lika roligt!! Men mysig det är han utan tvekan.!

Idag kom jag iallafall hem och gick till garderoben i vanlig ordning för att kolla till han, Jag blev förskräck utav synen jag möttes av.. Sonny låg inte på sin rätta plats.. Oh noooo!!!! Tänkte jag.. HUnden har säkert ätit upp honom nu.. Jag rusa runt i lägenheten och kolla.. Ingen jävla Sonny någonstans.. jag börja ksss kssa på honom men INGENTING!!! my goood tänkte jag! 

Jag kände hur klumpen i magen växte.. Sist gick jag in i stora garderoben? DÄR VAR HAN hahahaha! 
Längst upp satt han.. men jag undrade varför? förstod ingenting.. där brukar han ju aldrig sitta..




Bland alla kläder låg han högst uppe..

Han börja stirra ivrigt runt sig.. jag fatta ingenting

 

Seen hitta jag boven i dramat.. precis utanför garderoben satt monstret!!!!!

¨

Det kräääket!!!

Jag försökte sen locka bort hunden så att katten skulle komma ner o springa till mitt rum men hunden sprang tllbaka lika fort!!!

OCH SYNEN JA MÖTTES AV GJORDE SÅ JAG VEEEEEEEEK MIG !! JAG GICK AV!! SKRATTA SÅ JAG NÄSTAN KISSA PÅ MIG !!

Hur gulligt är inte de här????? hahahaha stackars Sonny!!!!!!!!!





Va ba tvungen att visa =P

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0