Första Enkäten i denna blogg!

Jag vill verkligen försöka hålla vad jag lovar och se till att blogga ordentligt. Dock har jag inte så mycket att säga just nu så jag tänkte att det kunde vara dags för bloggens första "i brist på annat enkät"




Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min fula ”ljustallrik” på vardagsrumsbordet.. måste verkligen göra om den.

Vad var det senaste du såg på tv?
Barnen i bullerbyn!

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
13:12 oj den var visst redan 13:52!

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nån jävla bil som nån slirar runt med utanför huset..

Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?
Läste Calle Schulmans blogg som jag snodde enkäten ifrån.

Vad har du på dig?(detaljerat)
 Svart lång 80tals tröja och leggings. Haha SNYGGT!

När skrattade du senast?
För nån timme sen när jag kollade in videos från igår..

 Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En Elvis presley tavla, 2 stycken Marilyn monroe tavlor och en James Dean tavla. Och nån väggmålningsgrej som ser ut som en klängranka typ fast svart..

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett sjukt nice hus med massa gästrum och en stor pool.. Sen skulle jag resa runt med dom som står mig nära.. Jag skulle köpa en ordentlig båt till Jonte också! Och lägga en del pengar på mig själv såklart och… Hur många miljoner var det?

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Jag är extremt mörkrädd..

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
på riktig skulle jag ta bort krig hahaha fy fan va klyshigt! Men helt sant faktiskt.

Tycker du om att dansa?
När jag är ensam och dragen och det är hög musik och fint väder.. det händer kanske 3 ggr om året oftast under sommartid om jag börjat dricka tidigt och väntar på vänner…

Har du några husdjur?
Chihuahua plutten JACK  

Vilket jeansmärke?
Wrangler

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Ella och Adrian

Vilken var din första konsert?
Kan det varit Arvingarna med Mijka?

Fyra favoritsaker utan rangordning?
Mina rosa cab, Min mobil, min säng, Min dator.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag planerar.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma bestämde sig för Alexandra och sa till min mormor att hon skulle kalla mig för Sandra. Det tyckte mormor var idiotiskt och krävde att om Jag skulle kallas Sandra skulle jag fan heta Sandra också ”ingen vill gå runt med bara ett smeknamn”.

Det är konstigt det där för jag har alltid önskat lite att jag hade ett smeknamn..

Gillar du din boendesituation?
Nej nu vill jag flytta! Jag har försökt i månader! MARKNIVÅ TACK!

Har du bra hörsel?
Nej verkligen inte..

Idrottar du?
En och annan fyllesimtur under sommarnätterna möjligtvis… Ibland måste jag springa till bussen.. räknas det?

Smeknamn?
Nej det var ju det där med smeknamn… visserligen kallar Jonte mig Boobie..men det är det ända..

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Totta Näslund- Han kom hem

Vad ska du göra nu?
Hämta Jack hos morsan.. Handla mat och gå på bolaget..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0