Familjen

En trasig elcentral, en uppochnervänd soffa och spya utanför fönstret.. Det var rätt bra drag faktiskt den här helgen! Nu är jag så jävla beach sugen! nästa helg blir det syrliga drinakr och bad för hela slanten har jag bestämt! veeeeery niice! Vi har ju varit ett gäng som hållt ihop några veckor nu... jag och jonte och andreas turas om att ha "familjen" under helgerna och denna helg visade vekligen 2 av grabbarna sin lojalitet! Dom TATUERADE in "familjen" och allas första bokstav i namnet! gryyymt coolt gjort tycker jag! och vilken stjärna han tuffingen "Casanova" var som gjorde tattoosen! hahaha det är så jävla roligt! jag känner mig som en maffiabruttta! hahahaha hohoho






JUSTE! Jag är numera brunett! Det är dessvärre en muppig bild men det är den enda jag har för tillfället.
Bästa komplimangen hittills: "Wow du är så fin så fin! Som en marabou chockladkaka som smälter i munnen och sen kommer nötterna!" -Packad Andreas
Hårdaste kritiken: "NEJE! Jag har ju sagt att du ska vara blond! va var det där för jävla ryck?" -Mamma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0