MYS söndag

Då var ännu en helg över då =)
Har haft det kanon trotts lite drama. Igår var jag ju som sagt med frugan, Kom till henne runt 8, halv 9 tror jag, blev bjuden på en ERHM? sjögräsdrink hahaha.. nä men den va god faktist, den va inte så vacker att titta på dock, Den va på riktigt sjögräsgrön, den skulle dock vart blå. Men ner gick den haha, Vi snacka massa skit och satt o mös i hennes mysiga lägenhet, runt 12 halv 1? Drog vi vidare till garaget och softa och drack bärs, Det var softish ÄVEN fast Jennie va död, Men jag tar de, hon hade ju som sagt vart uppe tidigt , strax efter 2 tog vi sällis hemmåt!
Jag drog vidare till en kompis och snacka skit ända till halv 7 på morgonen, va trevligt.

Idag är det jääävligt nice ska jag tala om för er, jag sitter med myskläder och äter godis och dricker julmust!! Heartbreak hotel kommer på tv ( Awesome rolig ) och sen tänkte ja styra upp några avsnitt av sex and the city och ba softa! HÄRLIGT!!!!!!!

Hahahaha sjukt full och sjukt sliten!


HAHAHAHAHAHAHA jimpaaaaa,sååå söööt! Spela ölspelet och skulle byta klädesplagg. So qute!!!


Fulla och glada !




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har vart DÖD idag med!!

2009-11-15 @ 21:24:57
URL: http://matarg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0